mercredi 19 septembre 2007

Nu ma mai supar in vecii vecilor

Sol merge la munca, azi.
M-am hotarat din rasputeri sa nu ma mai supar in vecii vecilor nici pe Sol nici pe Doru si pe nimeni de care mi-e drag. Ca sa nu mai pierd timpul si sa nu-i mai oblig nici pe ei sa-l piarda…! Regret toate supararile trecute, dar din ele imi voi trage determinarea sa NU ma mai supar pe nimeni ce-mi e drag. Am zis!
:-)
Tremuratul meu a diminuat in amplitudine, dar ma surprind constatand ca e tot acolo, mic si tenace.
Am vorbit ieri cu Sol. In momentul acesta, diferenta majora dintre noi este ca eu ma gandesc aproape numai la intamplarea de sambata noaptea si eventualele ei urmari de tot felul, pe cand el – fericitul! trebuie neaparat sa iau exemplu de la el! – vrea sa uite cat mai repede si sa nu se gandeasca deloc.E clar, nici vorba sa se gandeasca sa-si ia, pt viitor, masuri de precautie cat mai aproape de 100%. Eu asa as face, cred. Dar, cum spuneam, suntem diferiti si, dintre noi doi, e sigur ca EL traieste pe un fond muuuuult mai pozitiv decat al meu, ceea ce nu poate fi decat bine.
...iar eu voi lua exemplu de la el. Am zis! Am zis-o si pe asta… :-)

Azi, cand ne-am intors acasa, Doru si cu mine, ne-am intalnit cu vecinul nostru, John, un tip ffff de treaba. Din pacate, Sol il mai supara din cand in cand, cu muzica lui (ah, ah, am ascultat aseara niste muzici, la Sol, in pod, EXTRA!). Ne-a spus si azi.
(dar ce, isi inchiupuie cineva ca eu ma mai pot supara pe Sol? hm...!)
Am intrat in casa si mie au inceput sa mi invarteasca rotitele si am si scos-o: "Dorule, dar ce-ar fi sa izolam podul?" Imi inchipui ca ar fi mult de munca, imi inchipui ca izolarea fonica nu ar fi completa, dar cred ca merita sa facem asta, chiar daca se reduce "zgomotul" doar cu 75%. Poate ca chiar si 50% ar fi suficient. Doru - chiar nu stiu de ce! - s-a suparat. Probabil ca s-a suparat din pricina ca isi inchipuie ca vorbesc prostii. El nu prea e bricoleur, dar eu - da, adica nici eu prea tare, dar totusi, mai mult decat el. Cand s-a intors Sol acasa, de la munca, impreuna cu Maxime, si le-am povestit ca John e iarasi necajit din pricina "zgomotului", aceeasi idee au avut-o si tinerii: "pai sa izolam podul!"
Ia sa ma interesez eu de materialele de care as avea nevoie!
Seara buna!

Aucun commentaire: